Оригінальна упаковка - один із способів просування бренду

Упаковка сендвічів

Упаковка сендвічів

Упаковка сендвічів на термоформері в модифіковану атмосферу (МГС) в жорстку плівку.
Упаковка половинок салямі

Упаковка половинок салямі

Упаковка половинок салямі на термоформері в газ. Нижня плівка м'яка, верхня з друком, «евролок» для вивішування продукту на гачках.
Упаковка паштету

Упаковка паштету

Упаковка паштету на термоформері в газ. Нижня плівка жорстка, верхня з друком.
Упаковка ковбасок гриль

Упаковка ковбасок гриль

Групова упаковка ковбаси в газ на термоформері. Нижня і верхня плівки м'які.
Упаковка пельменів

Упаковка пельменів

Упаковка свіжих, охолоджених пельменів на термоформері в модифікованому газовому середовищі з нижньою жорсткою плівкою.
Упаковка сиру

Упаковка сиру

Упаковка шматочків сиру на термоформері в газ. Нижня плівка жорстка, вержняя з друком.
Упаковка риби

Упаковка риби

Упаковка риби на термоформері в скін упаковку (skin packaging) з нижньої жорсткої плівкою.
Упаковка м'ясної нарізки

Упаковка м'ясної нарізки

Упаковка м'ясної нарізки на термоформері в газ. Нижня і верхня плівки м'які.
Упаковка маринованого м'яса

Упаковка маринованого м'яса

Упаковка маринованого м'яса на термоформері в вакуум, нижня плівка жорстка.
Упаковка м'ясних делікатесів

Упаковка м'ясних делікатесів

Упаковка м'ясних делікатесів на термоформері після нарізки на слайсері в газ. Нижня плівка жорстка, вержняя з друком.
Упаковка джему

Упаковка джему

Упаковка джему на термоформері. Нижня плівка жорстка, верхня з друком.
Упаковка хлебных палочек

Упаковка хлебных палочек

Упаковка хлібних паличок на термоформері в газ. Нижня і верхня плівки м'які.

Здавалося б, що таке упаковка?! Однак, упаковка має важливе значення - запобігає пошкодженню продукції, забезпечуючи надійне зберігання и полегшує транспортування. Ще упаковка в наш час служить не тільки для захисту товару, але й для просування бренду на ринку.

Серед різніх видів упаковок потрібно виділити упаковку в вакуумі і в модифікованому газовому середовищі (МГС), які мають цілий ряд переваг, а саме:

  • збільшений термін зберігання, завдяки безкісневому середовищу;
  • збереження вологи, якщо мова йде про харчові продукти;
  • збереження кольору, смаку и запаху;
  • стійкість до сторонніх запахів;
  • збереження вітамінів и корисних властивостей, зокрема, в овочах и фруктах;
  • прозорість упаковки;
  • компактність и легке транспортування.

 

Вакуумна упаковка продуктів и товарів на термоформері виконує наступні функції:

  1. Захисна - упаковка продовжує термін зберігання продукту;
  2. Транспортна - значно спрощує перевезення товару;
  3. Функція ідентифікації - дозволяє розглянути товар до його придбання;
  4. Рекламна (маркетингова) - унікальна и якісна упаковка впливає на вибір покупця и приносить значний дохід виробнику.

Сучасному ринку упаковок характерна унікальність и впізнаваність

Упаковка для харчових продуктів або іншого товару має найважлівіше значення, тому до підбору обладнання варто підійти з відповідальністю.

 

Матеріали, які використовуються для вакуумної упаковки

Матеріали для упаковки товарів можуть бути різними - все залежить від самого виробу. Для вакуумної упаковки в основному використовують полімерні плівки и комбіновані матеріали з високими бар'єрними властивостямі.

Термоформери підходять для упаковки харчових (риба, м'ясо, ковбаси, напівфабрикати, сири, хліб, кондитерські вироби, готові страви, овочі    та фрукти ...) і нехарчових продуктів, а також для упаковки медичних товарів, як в жорстку, так і в м'яку плівки.

 

Основні властивості упаковки

Економічну ефективність упаковки визначають по її вартості. Однак кожна упаковка для продовольчих і непродовольчих товарів має ряд основних властивостей:

  1. Екологічність - можливість утилізації з мінімально можливою шкодою для навколишнього середовища;
  2. Надійність - здатність забезпечити герметичне зберігання товару протягом терміну зазначеного виробником;
  3. Сумісність - збереження початкових властивостей упакованого товару;
  4. Естетичність - передбачає використання оригінальних матеріалів і сучасного дизайну.

Отже, зовнішній вигляд продукції має важливе значення. Тому виробникам товарів потрібно вибрати тип матеріалу і детально продумати дизайн майбутньої упаковки. Головне - уникати шаблонного підходу, створивши на ринку щось своє, унікальне.